قیمت دستگاه پلمپ دوخت حرارتی نایلون پلاستیک کیسه فریزر وکیوم در تهران

قیمت دستگاه پلمپ دوخت حرارتی نایلون پلاستیک کیسه فریزر وکیوم در تهران

آبدیت پاییز ابان ماه 1400

راهنمای خرید قیمت دستگاه تصفیه آب تایلندی ایرانی چه مارکی خوبه 

 

دستگاه تصفیه آب چه مارکی خوب معمولا اعتماد به برندهای معتبر چه از نوع داخلی یا خارجی مارکش  که شناخته شده و دارای شناسنامه، استاندارد است بهعترین گزینه برای خردی میباشند و جنس های جدید ریکس پذیر هستند ممکل از تصفیه اب زود خراب بشه پسا از این جدیدا نخرید راحت‌تر است.دستگاه تصفیه اب برای کسایی که سنگ کلیه دارند مناسب است البته بهتر از با پزشک خود مشورت نمایید و ما صرفا تجربیات خود را در این مقاله با شما به اشتراک میگذاریم هیچ البته مطالعه ای نشون نداده که سنگ کلیه از اب اشامیدنی نیست  تصفیه اب هم گاهی به ضرر است چون اب ها عموما مشکلی برای انسان ندارند و با تصفیه دوباره املاح مفیدش و از بین میره البته خوب یا بد بودن اب بستگی به شهری که هستیم هم دارد دستگاه تصفیه اب اسنوا کووی snowa-coway  فوق العاده ازسبکی آب راضیکننده ای دارد و  آب جوش وسرد هم اماده میکند این برند، اندکی بعد، موفق به تولید فناوری جدید برای ساخت مؤثرترین دستگاه‌های تصفیه هوا با قیمتی اقتصادی می‌شود که پیش از آن به عنوان محصولی لوکس شناخته می‌شد. کووی فقط در مدت 9 سال بعد از شروع، به عنوان رهبر محصولات تصفیۀ آب و هوا در جهان شناخته می‌شود و در سال 2017 شناخته‌شده‌ترین برند در این حوزه معرفی می‌شود. این برند هم‌اکنون برنامۀ خود را برای مراقبت از زندگی، در یکپارچه‌سازی سیستم‌ها با مصرف‌کنندگان به وسیلۀ IOT (اینترنت اشیا) تعریف کرده است. معمولا دستگاه تصفه ابی که 12 مرحله ای است بهترین گزینه برای خرید است که طبیعتا قیمت بالایی دارند و این روزها که همه چی روزانه گران میشوند و هکر کس توان خرید ندارد دستگاه تصفیه آب خانگی برای تصفیه آب شرب منازل به کار می رود. خانه و محیط مسکونی اولین و امن ترین جایی است که کوچک ترین نهاد اجتماعی (خانواده) در آن رشد و بلوغ می یابد. هر آنچه به محیط مسکونی انسان مربوط است از اهمیت ویژه ای برخوردار است و کیفیت تغذیه، این نیاز لاینفک بشر نیز از مهم ترین موضوعات قابل بحث در این حوزه است.از آنجا که تهیه اکثر غذاها و تقریبا تمامی نوشیدنی ها نیازمند آب می باشد، حصول اطمینان از سلامت و صحت آب آشامیدنی و مصرفی بسیار مهم است. به همین دلیل می توان با انتخاب، خرید و نصب یک دستگاه تصفیه آب خانگی، از وجود آب آشامیدنی سالم، گوارا و بدون هرگونه آلاینده و ذرات مضر، لذت برد. البته شنیده ها حاکی از اینه که دستگاه تصفیه اب king Aqua امریکاییه و  ایوا EEVA تصفیه اب هم خوبه  اکواجوی(کانادا) درجه سختی آب رو میسنجه.بعد یه مدت استفاده میکنی تفاوتش رو با آب شیر خوب حس میکنی! شفاف و بدون رسوب!و خوردن آب شیر برات سخت میشه

 
  
  

نحوه عملکرد و مشخصات دستگاه تصفیه آب خانگی :

اساس عملکرد دستگاه های تصفیه آب، فیلتراسیون چند مرحله ایست.بطور معمول شرکت های تولید کننده دستگاه های تصفیه آب خانگی، با طراحی حداقل 6 مرحله فیلتراسیون در آن ها، مبادرت به تولید این تجهیزات می نمایند.البته تعداد فیلترها به تنهایی نشان دهنده مرغوبیت و کارکرد صحیح این دستگاه ها نمی باشد، با این وجود به طور معمول، فیلترهای کربن پودری، کربن بلاک، کربن خطی، بیوسرامیک، مواد معدنی، ممبرین و لامپ UV اجزای فرایند فیلتراسیون را تشکیل می دهند. معمولاً یک دستگاه تصفیه آب خانگی با مراحل کامل تصفیه باید دارای حداقل 6 مرحله فیلتر تصفیه آب شامل فیلتر الیافی، خوب عزیزم باید از یه جایی لوله کشی بشه تا بتونی آب برداری مشکلت رو اگه به نصاب بگی البته قبل از خرید بهتر راهنماییت می کنه . برا ماcckهستش البته چون تو شهر ما آب اشامیدنی وجود نداره دسگاش خیلی قویه شما بایداز کارشناسای شهرتون بپرسی یه چیز مناسب شهر خودتون بخری مثلا آب تهران اگه نیترات داشته باشه دیگه بو وطعم نداره و نیاز به فیلتر بوگیر و طعم گیر نداره مواظب باش فروشنده الکی یه دسگاه که کارای اظافی انجام میده بهت نفروشه مثلا دسگاه ما 6-7 تا فیلتر مختلف داره که هر کدومشون برایه کا ه و هر کدوم قیمت دسگاه رو حدود صد تومن افزایش میده حتما از فروشنده بپرسید که هر کدوم ازفیلنر هاش بزا چه کاری خوبه.فیلتر کربن بلاک، فیلتر کربن پودری، فیلتر اسمز معکوس (ممبرین)، فیلتر کربن خطی، فیلتر بیوسرامیک و مواد معدنی باشد (به طور کلی مجموعه این فیلترها وظیفه حذف کلر، ترکیبات آلی، مواد شیمیایی، بوی نامطبوع و ... را بر عهده دارند).

 

 

 راهنمای خرید قیمت دستگاه تصفیه آب تایلندی ایرانی چه مارکی خوبه

دستگاه تصفیه آب 7 مرحله ای قلیایی اسمز معکوس سافت واتر مدل RO7_ORP

2,700,000

دستگاه تصفیه آب آکواجوی مدل LEGEND

5,800,000 تومان

دستگاه تصفیه آب 8 مرحله ای قلیایی اسمز معکوس سی سی کا مدل RO8_ORP

1,850,000 تومان

دستگاه تصفیه آب اسپادانا مدل AJ-225R

100,000 تومان

دستگاه تصفیه آب سافت واتر 6 مرحله-مونتاژ ایران

دستگاه تصفیه آب ربن مدل RO-106MP

4,908,000 تومان

Aquajoy LOTUS Water purifier

دستگاه تصفیه آب آکواجوی مدل LOTUS
6,400,000 تومان

 

راهنمای خرید قیمت دستگاه تصفیه آب تایلندی ایرانی چه مارکی خوبه

 

 

برای مشاوره و راهنمای خرید تصفیه آب خانگی و تصفیه هوای خانگی و دریافت آخرین قیمت از دستگاه های تصفیه آب آکواجوی کانادا با شماره تماس بگیرین و یا به وب سایت  مراجعه کنین لازم به ذکر است که هیراب سان اولین وارد کننده ی دستگاه های تصفیه آب از سال تا کنون است و هیراب سان تنها نماینده ی انحصاری آکواجوی کانادا در خاورمیانه است و تمامی محصولات دارای 3 سال ضمانت بی قید و شرط و 10 سال خدمات پس از فروش می باشد.

 

 راهنمای خرید قیمت دستگاه تصفیه آب تایلندی ایرانی چه مارکی خوبه

طریقه نصب دستگاه تصفیه آب چگونه است

 

در اول کار فضای کافی و مناسبی را در کابینت زیر سینک برای دستگاه تصفیه ی آب درنظر گیرید, به دلیل نیاز به تعویض کارتریج هر 18 تا 24 ماه یک بار فضای مناسب و وجود دسترسی کافی دارای الزام می باشد. از دیواره ی کابینت به عنوان تکیه گاه دستگاه استفاده کنید و با مقداری فاصله از کف کابینت دستگاه را به دیواره پیچ کنید.

 

به وسیله نوار تفلونی رزوه های موجود بر روی تانک دستگاه تصفیه ی آب را نوارپیچی کرده و شیر مخزن را به ورودی تانک متصل میکنیم. دقت داشته باشید که برای محکم کردن شیر در محل خود به هیچ عنوان از آچار و ابزار مشابه استفاده نکنید زیرا به محل اتصال صدمه وارد می شود.

 

در داخل بسته دستگاه تصفیه آب دو کارتریج کربنی و الیافی وجود دارد که باید پوشش پلاستیکی آن را جدا کرده و کارتریج ها را در هوزینگ یا محفظه ی خود قرار دهید. محفظه ها را با ابزار مخصوص محکم کنید.

 

ممبران RO را پس از خارج کردن از پوشش پلاستیکی از طرفی که دو عدد واشر لاستیکی دارد وارد محفظه ی مخصوص خود کنید. به خاطر داشته باشید که درپوش محفظه ی ممبران را به خوبی محکم کنید. 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: polomkhanghe ? تاريخ: پنج شنبه 27 آذر 1399برچسب:تصفیه اب چه مارکی خوبه, ? موضوع: <-CategoryName-> ?


عناوين آخرين مطالب

نويسنده ها